AdSenseBanner

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Ποια ξενοδόχος έχει σπουδές σε δραματική σχολή ;


Η Γεωργία Χριστοδούλου είναι γνωστή ως πρόεδρος των ξενοδόχων της Τριφυλίας, και ίσως δεν είναι τόσο γνωστή η αγάπη της για τις τέχνες γενικότερα - ούτε, ειδικότερα, οι σπουδές της σε δραματική σχολή. Η αγάπη της αυτή όμως, και ο προσανατολισμός της στην τέχνη, την έκανε να προσδιορίσει το “Apollo Resort”, το ξενοδοχείο της, ως Art Hotel... και να κάνει εκεί εκθέσεις εικαστικών δημιουργών. Η ολοκλήρωση μιας τέτοιας έκθεσης μόλις χθες, μας έδωσε την ευκαιρία για την κουβέντα που ακολουθεί.

Ενα λόμπι ξενοδοχείου δεν είναι ίσως ο ιδανικός εκθεσιακός χώρος, ωστόσο συνηθίζεται τελευταία. Τι σας έδωσε την αφορμή για τη διοργάνωση έκθεσης στο ξενοδοχείο σας;

«Πριν από λίγα χρόνια -και πριν την ανακαίνιση του εν λόγω ξενοδοχείου- είχα την τιμή να φιλοξενήσω, για διάστημα 2 εβδομάδων περίπου, μια σχολή καλλιτεχνών ζωγράφων από τη Γερμανία, οι οποίοι ήρθαν με τους καθηγητές τους και εξάσκησαν την τέχνη τους εμπνεόμενοι από τις ομορφιές της περιοχής και τα τοπικά προϊόντα μας. Στο τέλος εξέθεσαν τους πίνακες στο χώρο του ξενοδοχείου προσκαλώντας τους κατοίκους της περιοχής.Η δραστηριότητα αυτή αποτέλεσε για μένα την αφορμή σε συνδυασμό πάντα με τις δικές μου καλλιτεχνικές ευαισθησίες για να προσδώσω στην ανακαίνιση που πραγματοποίησα το αμέσως επόμενο διάστημα έναν... καλλιτεχνικό χαρακτήρα στη μορφή του ξενοδοχείου. Συμπεριέλαβα δηλαδή έργα τέχνης (κεραμικά, πίνακες ζωγραφικής, χαρακτικά, φωτογραφίες) μετονομάζοντάς το μάλιστα σε “εικαστικό- (art)” ξενοδοχείο. Είχα πάντα στα σχέδιά μου να πραγματοποιηθούν στο εξής εκθέσεις καλλιτεχνικές.

Την αφορμή για τη συγκεκριμένη έκθεση την έδωσε μια πελάτισσα του ξενοδοχείου το φετινό Πάσχα, φωτογράφος, η οποία εμπνεύστηκε από πρόσωπα και καταστάσεις της περιοχής και μου ζήτησε να εκθέσει τα έργα της στο χώρο του ξενοδοχείου (στο λόμπι και στον περιβάλλοντα χώρο της πισίνας). Μετά από αυτήν την πρόταση τα υπόλοιπα ήταν εύκολα...».

Εχετε κάνει και σπουδές καλλιτεχνικής φύσης (Δραματική Σχολή), αλλά απασχολείστε στις ξενοδοχειακές μονάδες της οικογένειας. Συνειδητή απόφαση ή “αναγκαστική” επαγγελματική σιγουριά;

«Καταρχάς να σας πω ότι θεωρώ πως οι σπουδές του κάθε ανθρώπου διαφαίνονται στην όποια δραστηριότητα ή επάγγελμά του, ακόμα και αν αυτές πολλές φορές τις περισσότερες μάλιστα, στις μέρες μας φαντάζουν άσχετες με την πρώτη ματιά... Ετσι και στην περίπτωσή μου. Μεγάλωσα στο χώρο της ξενοδοχίας και ευγνωμονώ τους γονείς μου που μετέδωσαν σ’ εμένα και την αδελφή μου την αγάπη τους για το χώρο αυτό, που κοπίασαν να μας παραδώσουν μια υγιή επιχείρηση και που, τέλος, δεν μας αρνήθηκαν να ακολουθήσουμε τις σπουδές που θέλαμε (τη μεν Φιλοσοφική Αθηνών την ακολούθησα από τύχη, τη δε Δραματική συνειδητά! Οσο για την αδελφή μου, αυτή δραστηριοποιείται ως δικηγόρος στην Κυπαρισσία).

Αμφιταλαντεύτηκα για λίγο ευτυχώς! σχετικά με το πού θα δραστηριοποιηθώ τελικά. Δίδαξα ως ωρομίσθια στο Γυμνάσιο της Κυπαρισσίας, αποφοίτησα από τη Δραματική Σχολή χωρίς όμως να προλάβω να δοκιμαστώ στο χώρο, και ανέκυψε το θέμα της ανακαίνισης που ανέλαβα προσωπικά. Εκεί συνειδητοποίησα ότι ήταν αλήθεια αυτό που έλεγαν γνωστοί και φίλοι, ότι δηλαδή έχω γεννηθεί ξενοδόχος! Πραγματικά λατρεύω το επάγγελμά μου και θα συνεχίσω με όλη μου την ψυχή, με πολύτιμο εφόδιο τις σπουδές μου και την
μακρόχρονη πια εμπειρία μου. Δεν είναι τυχαίο ότι δραστηριοποιούμαι έντονα στο χώρο της ξενοδοχίας (εξελέγην πρόεδρος Ξενοδόχων Τριφυλίας δύο φορές) και ότι αγωνίζομαι για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Οσο για τη δραματική τέχνη... ποιος ξέρει!».

Στην περιοχή της Τριφυλίας υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας σε καλλιτεχνικό επίπεδο;

«Ασφαλώς και ευτυχώς!- υπάρχει δυνατότητα καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργίας στην Τριφυλία. Στην Κυπαρισσία, αλλά και αλλού, λειτουργεί εικαστικό εργαστήρι για μικρούς και μεγάλους (ζωγραφική, κεραμική, χαρακτική), αρκετά τμήματα χορού και μάλιστα με εξαιρετική επιτυχία, χάρη στους καθηγητές και στις προσπάθειες των δήμων. Μην ξεχνάτε και το Τριφυλιακό Ερασιτεχνικό Θέατρο καθώς και την ερασιτεχνική ομάδα του Μουζακίου, που μας προσφέρουν παραστάσεις που ζηλεύουν ακόμα και επαγγελματίες».

Ποια είναι τα σχέδια που κάνετε για την επόμενη πενταετία;

«Είναι αρκετά, αλλά και μόνο που τα σκέφτομαι μου δίνουν χαρά και ζωντάνια. Ξεκινώ αυτό το φθινόπωρο δεύτερη ανακαίνιση στο “Apollo Resort Art”, πάντα με γνώμονα την καινοτομία, το σεβασμό στο περιβάλλον και βέβαια την καλλιτεχνική έκφραση. Στα άμεσα σχέδιά μου είναι και η ριζική ανακαίνιση του δεύτερου ξενοδοχείου μας στην πόλη. Οπωσδήποτε η θέση μου της προέδρου της Ενωσης Ξενοδόχων και Ιδιοκτητών Τουριστικών Καταλυμάτων Τριφυλίας θα με βρει ακόμα πιο δυναμική και δραστήρια, ώστε να αποτελέσει η
Τριφυλία ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό. Κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, θα πρέπει βέβαια να βρω χρόνο και για την προσωπική μου ζωή... Οψόμεθα!».

πηγή: eleftherianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails