AdSenseBanner

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Πρακτικές συμβουλές για το SOCIAL MEDIA ξενοδοχείων

Πολλά ξενοδοχεία ξεκίνησαν να εκμεταλλεύονται το SOCIAL MEDIA και με την βοήθεια της τεχνολογίας κατάφεραν να έχουν δημιουργήσει μια πολύ μεγάλη βάση θαυμαστών στις σελίδες τους. Χρησιμοποιώντας διάφορες ενέργειες όπως, προσωπικά εκπτωτικά κουπόνια μέχρι διαγωνισμούς μπόρεσαν να έχουν συλλέξει προσωπικές πληροφορίες των θαυμαστών τους και να δημιουργήσουν μια πολύ καλή βάση .

Αλλά τι πρέπει να κάνουμε με όλους αυτούς τους θαυμαστές ;
Το να ενημερώνουμε τους θαυμαστές με δελτία τύπου, με ενημερώσεις ή με εκπτωτικά κουπόνια μάλλον δεν είναι πλεόν αρκετό και δεν θα διαφοροποιήσει το ξενοδοχείο μας σε σχέση με τα υπόλοιπα, συνεπώς δεν θα αποφέρει και τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Υπάρχουν όμως τρόποι και τεχνικές που μπορούν τα ξενοδοχεία να εκμεταλλευτούν την βάση δεδομένων που έχουν δημιουργήσει και να επιτύχουν σημαντικά αποτελέσματα.

Παρακάτω μπροείτε να βρείτε τρόπους καλύτερης επικοινωνίας με τους θαυμαστές των σελίδων μας:

1. Αρχικός στόχος είναι να δημιουργήσουμε μια μεγάλη βάση θαυμαστών. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μετά από μεγάλη προσωπική προσπάθεια είτε μέσω εξειδικευμένων εταιριών που ασχολούνται με το Social Media.

2. Βασικά κανάλια προώθησης της ξενοδοχειακής μας μονάδας είναι καταρχήν το: Facebook, το Twitter, το Flickr, το Youtube, τα Blogs μέχρι και το google maps και το panoramio.

3. Στόχος είναι να κάνουμε τους θαυμαστές της σελίδας να αισθανθούν ξεχωριστοί και να τους δώσουμε προσωπικά κίνητρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι Ελληνικό γνωστό ξενοδοχείο που έκανε -25% έκπτωση επί των τιμών στους θαυμαστές της σελίδας που είχε στο Facebook για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

4. Ο ανοιχτός διάλογος και η επικοινωνία με τους θαυμαστές είναι απαραίτητη προυπόθεση ώστε να κάνουμε τους θαυμαστές μας πιστούς και πιο ενεργητικούς.

5. Θα πρέπει να δώσουμε στους θαυμαστές των σελίδων τα απαραίτητα εργαλεία για την προώθηση των μηνυμάτων μας ώστε να μπορούν να διαδώσουν το μήνυμά σε συγγενείς και φίλους.

6. Πολύ σημαντικό εργαλείο είναι πλέον οι κριτικές. Πρέπει οι θαυμαστές να έχουν τρόπο να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους από την διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Δεν πρέπει να μας φοβίζουν οι κριτικές αλλά να τις επιζητούμε. Η καλύτερη διαφήμιση είναι μια καλή κριτική, ένα video στο youtube με εντυπώσεις - φωτογραφίες από την διαμονή.


Δώστε ηλεκτρονικό υλικό στους πελάτες, βοηθήστε τους να δημιουργήσουν το δικό τους youtube video και θα δείτε ότι καλυτερη διαφήμιση δεν μπορεί να γίνει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ξενοδοχείο στην Αίγινα με Group στο Facebook που διοργάνωσε διαγωνισμό στα μέλη του Group με δωρεάν διανυκτερεύσεις και απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχουν σχόλια, φωτογραφίες και εντυπώσεις των νικητών από την διαμονή τους στο ξενοδοχείο.


Κείμενο: Νίκος Παπαδόπουλος (nikos@cityweb.gr)
Linkedin Profile: http://www.linkedin.com/profile?viewProfile=52094224
Facebook Profile: http://www.facebook.com/profile.php?id=830665955

πηγή: http://www.cityweb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails