AdSenseBanner

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Lufthansa: Πρώτη παραλαβή το Μάιο! Online διαγωνισμός για την εύρεση ονομασίας για τα A380


Μέχρι σήμερα ήταν επτασφράγιστο μυστικό, αλλά με την ολοκλήρωση του βαψίματος του πρώτου Airbus A380 της Lufthansa την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου, μπορεί πλέον να αποκαλυφθεί η ονομασία του αεροσκάφους σε «Frankfurt am Main». Το δεύτερο αεροσκάφος A380 της Lufthansa, που έκανε την άφιξή του στις εγκαταστάσεις της Airbus στο αεροδρόμιο Finkenwerder του Αμβούργου ονομάστηκε "Mόναχο&".

«Περιμένουμε με ανυπομονησία την παράδοση της καινούρια ναυαρχίδας μας, που θα δώσει νέες διαστάσεις στο αεροπορικό ταξίδι για τους επιβάτες μας», δήλωσε ο Karl Ulrich Garnadt, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lufthansa.

«Η επιλογή των ονομασιών υπογραμμίζει την πρωταρχική σημασία των δύο μεγάλων κόμβων μας». Το Μάιο, το Airbus με κωδικό D-AIMA θα προσγειωθεί για πρώτη φορά στη Φρανκφούρτη, την πόλη πάνω στον ποταμό Main που του χάρισε το όνομά του, πριν τεθεί σε προγραμματισμένα δρομολόγια με τη Lufthansa, κυρίως σε διαδρομές προς Ασία και Βόρειο Αμερική.

Όπως το εσωτερικό του νέου αεροσκάφους, έτσι και τα χαρακτηριστικά χρώματα του A380 ενσωματώνουν πλούτο τεχνικής αρτιότητας. Το εξεζητημένο σύστημα βαφής αποτελείται από ένα πρώτο επίχρισμα, ένα διαλύτη και ένα σκληρυντή. Η Airbus αναμειγνύει μόνο αυτά τα τρία συστατικά αμέσως πριν τον ψεκασμό της βαφής με ηλεκτροστατικά πιστόλια. Η μέθοδος αυτή διευκολύνει τη χρήση βαφής γρήγορου στεγνώματος και ταυτόχρονα μειώνει το ποσό της μπογιάς που απαιτείται κατά περίπου 200 λίτρα. Αν και το συνολικό σχέδιο βαφής καλύπτει επιφάνεια περίπου 3.500 τετ. μέτρων και περιλαμβάνει το λογότυπο της Lufthansa, που έχει ύψος 180 εκ., το συνολικό βάρος της βαφής είναι μόλις 650 κιλά, αφού είναι λεπτότερο και από τις ανθρώπινες τρίχες.

Έχει ήδη ξεκινήσει διαγωνισμός για να βρεθεί το πιο ελκυστικό όνομα για το Airbus A380, μέσω της ιστοσελίδας lufthansa.com/a380 και το σλόγκαν “Be part of it” (Πάρε κι εσύ μέρος). Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γίνουν εκατομμυριούχοι, καθώς ο νικητής θα κερδίσει ένα εκατομμύριο αεροπορικά μίλια Miles&More. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θα έχουν επίσης πρόσβαση σε αποκλειστικές ταινίες, φωτογραφίες και ρεπορτάζ που προσφέρουν συναρπαστικές πληροφορίες σε ποικιλία θεμάτων που έχουν σχέση με το A380.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails