AdSenseBanner

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Η προβολή της Ελλάδας στα SOCIAL MEDIA είναι υπόθεση του κράτους ή των ιδιωτών ;


Οταν το επίσημο κράτος δεν κάνει τίποτα ή τουλάχιστον δεν κάνει αυτά που θα έπρεπε τότε υπάρχουν ιδιώτες που προσπαθούν για το καλό της χώρας, για το καλό του τουρισμού για το καλό όλων εμάς που ζούμε στην Ελλάδα και τελικά δείχνουν να τα καταφέρνουν και πολύ καλά!

Τα Social Media εδώ και ένα χρόνο είναι το πιο δυνατό εργαλείο που χρησιμοποιούν όλες οι εταιρίες για την προώθηση των προϊόντων τους και εδώ στην Ελλάδα μάλλον ακόμα δεν το έχουμε αντιληφθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Αυστραλία και ο Αυστραλιανός Οργανισμός Τουρισμού που έχει στηριχθεί στη συνεργασία εξεχόντων προσωπικοτήτων για την τουριστική προβολή της Αυστραλίας στο εξωτερικό, που έχει γίνει κυρίως μέσω του Διαδικτύου. Ο διευθυντής του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού, Νικ Μπέικερ (Nick Baker), είπε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν δώσει ώθηση στις εκστρατείες "από στόμα σε στόμα". Η φετινή διαφημιστική εκστρατεία του Οργανισμού αναμένεται να δώσει βαρύτητα σε τέτοιου είδους μέσα.

Η Ελλάδα τι έχει κάνει σε αυτό το τομέα εκτός του να δημιουργήσει εδώ και κάποιες ημέρες ένα page στο Facebook και να έχει κάνει μόνο 2 ανανεώσεις; Γιατί κανένας δεν μπορεί να ασχοληθεί με αυτόν τον τομέα που θα διαδώσει ‘από στόμα σε στόμα’ την απέραντη ομορφιά της Ελλάδας. Το κόστος για μια τέτοια ενέργεια είναι ελάχιστο, τα αποτελέσματα καλύτερα από όσο μπορούμε να φανταστούμε και τελικά το επίσημο κράτος δεν κάνει τίποτα. Γιατί ?

Αξιόλογη είναι η προσπάθεια που κάνει ο δήμος Αθηναίων με το Breathtaking Athens αν και θα περιμέναμε καλύτερη προώθηση και πιο δυναμική. Το page στο Facebook του δήμου έχει φτάσει κοντά στα 4.000 μέλη και συνεχίζει να αυξάνεται με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς.

Εντυπωσική είναι η προσπάθεια προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό,από ιδιώτες, με την δημιουργία του page GREECE 2010: KALIMERA, που με συχνές ανανεώσεις περιεχομένου, με επικοινωνία με τους fans, με φωτογραφίες, videos, κείμενα για περιοχές, νέα και χρηστικές πληροφορίες έχει καταφέρει μέσα σε μερικές μόνο ημέρες να έχει περισσότερους από 4.100 fans και τεράστια δυναμική στο μέλλον να εξελιχθεί σε ένα κόμβο τουριστικής προβολής της χώρας μας. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο:

http://www.facebook.com/pages/Greece-2010-KALIMERA/110673118946973



Ο καθηγητής και ειδικός σε θέματα e-tourism Δημήτρης Μπούχαλης (http://www.buhalis.com/) μας αναφέρει σχετικά :

' To Web 2.0, το social networking και το user generated content είναι κατεξοχήν δουλειά από μεμονωμένους χρήστες. Συνεπώς αυτό δεν θα πρέπει να μας εκπλήσει.

Παρόλα αυτά, πολλές χώρες και περιοχές χρησιμοποιούν τα social media για να προσεγγίσουν το κοινό τους χωρίς να κατασπαταλούν εκατομμύρια για διαφημίσεις. Ισως πρέπει να μάθουμε από την Αυστραλία, την Βραζιλία και την Σουηδία μερικά μαθήματα αλλά είπαμε αυτό θα γίνει όταν τελικά ξυπνήσουμε ως κράτος.΄

1 σχόλιο:

  1. Προφανως η επιλογη των προσωπων ως προς την προωθηση του πραγματος δεν ειναι η σωστη. Εδω που τα λέμε περα απο τις αντικειμενικες προυποθεσεις πρεπει να εχεις ψωνιο για να ασχοληθεις με το social media...
    Πραγματικά φαινομενο το Greece 2010: Kalimera...
    Συγχατηρητηρια στους διαχειριστές του!
    Διερωτομαι ... οι ανθρωποι του Υπουργείου γνωριζουν την υπαρξη του...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails