AdSenseBanner

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Κίνα: ο τρίτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο

Η Κίνα θα είναι ο τρίτος μεγαλύτερος ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο ως το 2020, σύμφωνα με την έρευνα «Τhe ΑmateurΕxpert Τraveller» την οποία παρουσίασε η Αmadeus, πάροχος τεχνολογικών λύσεων και λύσεων διανομής της ταξιδιωτικής και τουριστι-
κής βιομηχανίας. Η Κίνα θα βρίσκεται θέσεις μπροστά από την παραδοσιακά δεύτερη αυτή τη στιγμή Ισπανία, αφού η διαρκής ανάπτυξη των οικονομιών της Βραζιλίας, της Ρωσίας, της Ινδίας και της Κίνας(ΒRΙC) αλλάζει τον παραδοσιακό τουρισμό και το τοπίο των επαγγελματικών ταξιδιών.Σύμφωνα με την έρευνα, οι τρεις κορυφαίοι ταξιδιωτικοί προορισμοί σήμερα είναι η Γαλλία, η Ισπανία και οι ΗΠΑ.

Για το 2020 προβλέπεται ότι η λίστα θα διαμορφωθεί με τις ΗΠΑ στην πρώτη θέση (με ποσοστό 76%), τη Γαλλία στη δεύτερη (66%), ενώακολουθεί η Κίνα με 52% και η Ισπανία καταλαμβάνει την τέταρτη θέση με ποσοστό 28%.

Επισημαίνεται ακόμη ότι η οικονομική ανάπτυξη στις παραπάνω χώρες σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες και οι business ταξιδιώτες είναι πολύ πιθανόν να προέρχονται από αυτές τις περιοχές.

Σύμφωνα με την έρευνα νέες ευκαιρίες για την αναδιοργάνωση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας μετά την κρίση δημιουργούν οι «ΕρασιτέχνεςΠεπειραμένοι Ταξιδιώτες» όπως πιστεύει το 73% των επαγγελματιών του χώρου. Ως «Ερασιτέχνης- Πεπειραμένος Ταξιδιώτης» προσδιορίζεται ο τύπος ταξιδιώτη με μεγαλύτερη γνώση, ο οποίος είναι περισσότερο περιπετειώδης και προσαρμόσιμος σε συνθήκες αναδυόμενων οικονομιών. Η ανάδειξή του συμπίπτει και με την αύξηση της εφαρμογής καινοτομιών στην ταξιδιωτική εμπειρία, οι οποίες θα αποτελέσουν σημαντική πηγή νέων υπηρεσιών και εσόδων για τις
εταιρείες παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου. Μάλιστα το ένα τρίτο των 2.719 ερωτώμενων (επαγγελματίες του ταξιδιωτικού κλάδου και 30 καθοδηγητές γνώμης και ανώτατα στελέχη εταιρειών) πιστεύουν ότι η εικονική πραγματικότητα σύντομα θα έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στην ταξιδιωτική εμπειρία.

Ανάμεσα στα τρία ευρήματα που καταδεικνύονται ξεχωρίζει ότι η χρήση του Διαδικτύου έχει ενδυναμώσει τον μέσο ταξιδιώτη («ΕρασιτέχνηςΠεπειραμένος Ταξιδιώτης»). Οι ταξιδιώτες χάρη στην εκτεταμένη ενημέρωση που λαμβάνουν από το Διαδίκτυο αισθάνονται πλέον πιο σίγουροι και στρέφονται σε νέους και πιο εξειδικευμένους προορισμούς που
μέχρι πρότινος δεν προτιμούσαν. Ενδεικτικό είναι ότ παρ΄ όλο που παγκοσμίως ο τουρισμός παρουσίασε μείωση 8%, ο τουρισμός στην Αφρική παρουσίασε αύξηση 3%.

Από την άλλη, το 62% όσων ερωτήθηκαν πιστεύουν ότι η ταξιδιωτική εμπειρία είναι έτοιμη να δεχτεί την τεχνολογική καινοτομία, ενώη ωρίμανση του mobile Ιnternet θα δώσει ώθηση στην εισαγωγή της καινοτομίας σε όλο το ταξίδι (ανταποδοτικό ταξίδι). Ενώπολλοί παρατηρητές της βιομηχανίας πιστεύουν ότι το Διαδίκτυο θα κυριαρχήσει στην ταξιδιωτική βιομηχανία, το 75% θεωρεί ότι δεν θα πραγματοποιούν όλοι τις κρατήσεις
τους online, καθώς η ανάγκη για εξυπηρέτηση μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων στην προσπάθεια εξεύρεσης διακοπών παραμένει. Σε όλες τις αγορές εξειδικευμένων προϊόντων άλλωστε τα έσοδα των εταιρειών παροχής ταξιδιωτικού περιεχομένου προέρχονται ολοένα και περισσότερο από μια πιο διευρυμένη σειρα προϊόντων και υπηρεσιών. Αυξημένες ευκαιρίες για τις εταιρείες παροχής ταξιδιωτικών προϊόντων παρουσιάζουν επίσης οι προσφορές εξειδικευμένων ταξιδιωτικών προϊόντων και κυρίως τα περιπετειώδη ταξίδια, τα θρησκευτικά ταξίδια και οι γάμοι.

πηγή: http://www.grhotels.gr/GR/BussinessInfo/library/DocLib/XENIA2009-231.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails