AdSenseBanner

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Η Αθήνα βραβεύεται ανάμεσα σε 150 πόλεις για το προωθητικό φιλμ της “Breathtaking Athens”

Η Αθήνα βραβεύτηκε ανάμεσα σε 150 πόλεις για το προωθητικό φιλμ της "Breathtaking Athens" αποσπώντας το τρίτο βραβείο στην κατηγορία City Tourism στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού Golden City Gate στη έκθεση ITB 2010.

Το βραβείο απονεμήθηκε στην Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ) κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής που πραγματοποιήθηκε στο κατάμεστο ΙΤΒ Cinema την Πέμπτη 11 Μαρτίου, παρουσία εκπροσώπων απ' όλες τις πόλεις που συμμετείχαν με περίπτερό τους στην έκθεση καθώς και εκείνων που είχαν υποβάλει την υποψηφιότητά τους στον διεθνή διαγωνισμό Golden City Gate, Γερμανών τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων από όλο τον κόσμο.

"Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, ιδίως αυτή την περίοδο που η χώρα μας και η Αθήνα δέχονται αρκετή αρνητική δημοσιότητα. Επιπρόσθετα έχει ειδική βαρύτητα το γεγονός ότι η βράβευση αυτή γίνεται κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης έκθεσης τουρισμού του κόσμου, της ITB και στη Γερμανία, η οποία παραμένει από τις σημαντικότερες αγορές προέλευσης επισκεπτών για τη χώρα μας" επισήμανε η Δρ. Κατερίνα Κατσαμπέ, Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων και Πρόεδρος της ΕΤΟΑΑ.

Η κριτική επιτροπή αποτελείτο από καταξιωμένα ονόματα διάφορων φορέων του τουρισμού και του κινηματογράφου. Η κάθε συμμετοχή βαθμολογήθηκε με ένα όριο 50 βαθμών ανάλογα με το σενάριο και τη δημιουργικότητα καθώς και την οπτική, ακουστική και συναισθηματική εντύπωση που αφήνει η ταινία.

Το προωθητικό φιλμ για την Αθήνα "Breathtaking Athens" προβάλλει την Αθήνα με έναν ξεχωριστό και μοντέρνο τρόπο, αναδεικνύοντας την πόλη μας ως έναν ιδανικό προορισμό με πολλές επιλογές. Εμφανίζοντας την σύγχρονη μεγαλούπολη με τρόπο δημιουργικό και καλλιτεχνικό παρουσιάζει μια διαφορετική πλευρά της Αθήνας. Το φιλμ έχει αναρτηθεί στο www.breathtakingathens.com/breathtaking-athens-film καθώς και στο YouTube (www.youtube.com/watch?v=e5UufrTh-dw) ενώ παράλληλα χρησιμοποιείται για παρουσίαση της πόλης σε εκθέσεις, συνέδρια και ψηφιακά μέσα τρίτων.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δημάρχου Αθηναίων κ. Νικήτα Κακλαμάνη για την καθιέρωση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για όλη τη διάρκεια του έτους, η διάκριση του Breathtaking Athens φιλμ που δημιούργησε η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων αποδεικνύει την συστηματική και στοχευμένη προσπάθεια προβολής της Αθήνας, δίνοντας έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης, με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων επικοινωνίας.

Το νέο προωθητικό φιλμ για την Αθήνα λαμβάνει καθημερινά δεκάδες θετικά σχόλια στα ξένα blogs και είναι επιπλέον υποψήφιο για τα βραβεία Clio Awards της Νέας Υόρκης, τα D&AD της Μ. Βρετανίας καθώς και το διεθνές βραβείο Cannes Lion.

πηγή: cityofathens.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails